,

wtorek, 7 listopada 2017

Czerwony z czarnym czy czerwony z białym? :)


Kiedyś ktoś zadał mi pytanie: co najbardziej lubię robić z papierowej wikliny? Po krótkim namyśle stwierdziłam, że chyba najbardziej to co jeszcze nie robiłam - ogólnie lubię wyzwania i zmiany więc  praca nad czymś nowym sprawia mi najwięcej przyjemności. :)
Mam jednak także kilka ulubionych prac i gorsety - sukienki, które dzisiaj pokaże też do nich należą:



Moi wierni obserwatorzy na pewno zauważyli, że takich prac na moim blogu jest bardzo dużo. Ale w rękodziele fajne jest to, że nigdy dwie prace nie będą identyczne! Może podobne, ale takie same na pewno nie :)


Które zestawienie kolorystyczne Wam się bardziej podoba?


Jeszcze pojedyncze zdjęcia:
- wersja czerwony z czarnymi dodatkami:


- wersja czerwony z białymi dodatkami:


5 komentarzy:

  1. Obie wersje kolorystyczne są świetne :) Ta z białymi dodatkami bardziej subtelna, a ta z czarnymi drapieżna, zatem co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wersje bardzo ciekawe, ale z białym jak dla mnie najładniejsza:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Supe, są świetne :) i z czrnymi i z białymi dodatkami...
    a ja lubię robić wózeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. both versions very interesting, but with white for me the prettiest :) best regards!

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

AddThis